5 תשובות
זה אותו מחיר לדעתי
בשלה זה יצא לך הנחה של 20% לעומת רכישת כרטיס בודד, אם את קטינה ותעשי רב קו אז זה יצא לך הנחה של 50%, כעיקרון את יכולה לקנות כרטיס עם הרב קו שלה אבל כמעט תמיד יש ביקורת ברכבת שבודקים לך את הרב קו לפי דעתי תגידי לביקורת שאיבדת את הרב קו ושגם ככה בפרופיל של אמא שלך את משלמת יותר
את יכולה להשתמש בשלה אבל את יכולה גם לקנות כרטיס רגיל בכסף
שואל השאלה:
כי ברב קו זה יותר זול..
אנונימית
ממתי צריך רב קו כדי לנסוע ברכבת? פשוט תקני כרטיס