10 תשובות
אה יפה שמחה בשבילך, אני חשבתי להסתפר ולעשות כושר..
להסתפר ולהתחטב
אני לא מגיע לשנת הלימודים החדשה לצערי אין יותר בית ספר יש צבא
לפתח לעצמי ביטחון עצמי
חוזרת לתלתלים אחרי 4 שנים של חלק וקוקו
עושה עגיל באף
עושה עגיל באף
אני הולכת לעשות עגיל שמאוד רציתי (אינדסטריאל)
הולכת לצבוע את השיער חזרה לורוד, אני אמצא עבודה, אלמד נהיגה וארזה d:
לפתח ביטחון עצמי, ולעשות ניתוח פלסטי באוזניים
השינוי שלך מגניב.:-)
אבל אני הולך לשנות את עצמי נפשית.
אבל אני הולך לשנות את עצמי נפשית.
רישיון נהיגה, כנראה שמשקפים גם
אנונימי
באותו הנושא: