4 תשובות
אני!!
האמת שזה לוקח זמן, וצריך לתרגל המון!
אם את צריכה לשאול עוד משהו אז אני פה בשבילך בפרטי :)
האמת שזה לוקח זמן, וצריך לתרגל המון!
אם את צריכה לשאול עוד משהו אז אני פה בשבילך בפרטי :)
בהתחלה זה קשה אני למדתי תוך שבועיים התאמנויות אחרי זה לומדים תטריק וזה קלי קלוטה
שואל השאלה:
איך זה ? קל ? קשה? צריך מלא זמן כדיי לילמוד לרקוד את זה?
איך זה ? קל ? קשה? צריך מלא זמן כדיי לילמוד לרקוד את זה?
אנונימית
באותו הנושא: