9 תשובות
נודרת
קיללת או ענית בשפה גסה?
אם לא , אז זה בהחלט לא הוגן.
אני כל כך מבינה אותך
כולם פה כאלה ילדותיים
קצת ציניות לא הרגה אף אחד יא עלובים
שואל השאלה:
לא קיללתי ולא עניתי בשפה גסה. השתמשתי בציניות ובהומור שלא פוגע באחרים כדי להביע את דעתי. הומור שלא פוגע באחרים ולא בדעותיהם
אנונימית
אז אני לא יודעת מה הבעיה שלהם. קשה להם לקבל את זה שמישהו עונה תשובה אמיתית את דעתו, אם היא לא עונה לציפיות שלהם, הם לא מוכנים לקבל אותה
שואל השאלה:
גם אם זו שאלה שלא דורשת הבעת דעה. הבעתי חוש הומור עצמי וזה הפריע לאיזה מישהי שניסיתי להעלות חיוך לאנשים. אני פשוט לא מבינה את זה ממש מרגיז אותי.... גם ככה אין הרבה משתמשים באתר אז גורמים למי שנמצא ללכת
אנונימית
יש אנשים פשוט לא מבינים חוש הומור בכתיבה ובכלל
צודקת
וואי צודקת