התחברות הרשמה

אני צריכה יעוץ לא יודעת מה לעשות...

תמיד אחרי עבודה אני רוצה לקנות משהו וכל הזמן איזה עובד מבקש ממני לקנות גם לו.. ועכשיו הוא לא מבקש הוא פשוט לוקח. ולא נעים לי להגיד לא. אני לא רוצה שיחשבו דאני קמצנית כי אני ממש לא זה פשוט מציק קצת שתמיד שאני קונה לעצמי משהו אני צריכה לקנות למישהו אחר גם מה שהוא רוצה. ולא תמיד יש לי מספיק כסף לזה וגם הוא עובד הוא יכול לעצמו. פשוט לא נעים לי. מה לעשות? אני מרגישה רע בצדק או שלא?
21 ביוני 2018, 22:05
ייעוץחוות דעתחשבון    
תשובה אחת
ממש לא, תדברי איתו על זה
י
יש למישהו הצעה?
באותו הנושא:
עזרה בבקשה אין לי כוח כבר לכולם (אני רק צריכה יעוץ)
לילה טוב , אני צריכה יעוץ
היי אני צריכה ייעוץ בקשר למה לעשות עם בגדים מיותרים בארון שלי :) תודה
יעוץ משפטי חינם בבאר שבע - אני צריכה עורך דין לצורך יעוץ בחינם בבאר שבע. תודה לעוזרים!
בנות בלבד, צריכה יעוץ כנה
אני בת 15 צריכה יעוץ לגבי שיער בגוף
בנותת צריכה ייעוץ!
יעוץ ארגוני - איפה אפשר למצוא עבודה עם תואר שני בייעוץ ארגוני?
צריכה יעוץ לגבי בית ספר
צריכה ייעוץ לגבי הודעה לקראש
אני צריכה יעוץ דחוף.