תמיד אחרי עבודה אני רוצה לקנות משהו וכל הזמן איזה עובד מבקש ממני לקנות גם לו.. ועכשיו הוא לא מבקש הוא פשוט לוקח. ולא נעים לי להגיד לא. אני לא רוצה שיחשבו דאני קמצנית כי אני ממש לא זה פשוט מציק קצת שתמיד שאני קונה לעצמי משהו אני צריכה לקנות למישהו אחר גם מה שהוא רוצה. ולא תמיד יש לי מספיק כסף לזה וגם הוא עובד הוא יכול לעצמו. פשוט לא נעים לי. מה לעשות? אני מרגישה רע בצדק או שלא?