3 תשובות
בכיתה י' יש הרבה עבודות של ההערכות החלופיות וגם מבחנים ובגרות פנימית במתמטיקה אם עושים אצלך בבית הספר
אישית אצלי לא היו הרבה עבודות אבל כן יש את העבודות של ה30%
כשאני הייתי בי' היו הרבה עבודות הגשה.
באותו הנושא: