21 תשובות
מאוודד
נראית טוב
כן
וואלה הייתי עושה אותה. סתם, נראית טוב
וואו כן
היא שיחקה בסוי לונה בשם חסמין...
לא משהו.
היא מסוי לונה?
כן אני בטוחה במאה אחוז שזאת היא אבל קצת גדלה והשתנתה לטובה...ואם לא אז זאת כפילה שלה חח
שואל השאלה:
זאת היא לול
זאת היא לול
אנונימית
פחות אהבתי אותה... יש לה יופי אבל לא הטעם שלי
שואל השאלה:
"אהבתי"
היא השתנתה מלא מאז
אבל זכותך
"אהבתי"
היא השתנתה מלא מאז
אבל זכותך
אנונימית
כן
כן היא יפה
אגב היא נראית לי ממש מוכרת אבל אני לא מצליח להבין מאיפה
אהה אוקיי קראתי את התשובות שלכם והבנתי שהיא מוכרת לי מסוי לונה
אגב היא נראית לי ממש מוכרת אבל אני לא מצליח להבין מאיפה
אהה אוקיי קראתי את התשובות שלכם והבנתי שהיא מוכרת לי מסוי לונה
כן
לא הטעם שלי בכלל
לא ממש
נאה מאוד,
מרטינז -הצד הלטיני שלה גם טוב
מרטינז -הצד הלטיני שלה גם טוב
שואל השאלה:
^בהחלט
^בהחלט
אנונימית
באותו הנושא: