התחברות
הרשמה
אני רוצה להתקשר לחבר שלי כי לא דיברנו מאתמול בערב...הוא לא חזר אלי בווטצאפ כי הוא היה עסוק
אבל אם אני אתקשר מה אני אגיד לו?רעיונות?
21 ביוני 2018, 15:48
טלפונים
הודעות
טלפון
לילה
געגועים
תשובה אחת
פשוט תגידי לו אם הכל בסדר ושדאגת לו
זה לא הבוס שלך שאת אמורה לפחד ממנו, זה רק חבר שלך
אנונימי
באותו הנושא:
חבר שלי מנסה להתקשר ולשלוח לי הודעות מהבוקר ואני לא עונה לו, בגלל שנפגעתי ממשהו שהוא עשה אתמול שכל כך התאכזבתי שכרגע
ילד מהשיכבה התקשר אלי ולא דיברנו כמעט אף פעם, שלחתי לו הועה למה הוא התקשר
לא דיברנו שלוש שבועות, אתמול שלחתי לו הודעה הוא ענה ואחכ סינן.
ידיד שלי רשם לי " לא דיברנו שנים", אתמול דיברנו, מה לרשום לו בציניות?
להתקשר אליו או לא? לא דיברנו חודש.
אני רוצה ממש להתקשר לחברה שלי, התגעגעתי אליה אבל אני לא יודע מה להגיד בשיחה
ילד מהשיכבה שלא דיברנו שנתיים התקשר אלי..
חבר שלי ואני דיברנו ואח שלו התקשר אליו אז ניתקתי, ואז נרדמתי והוא התקשר 3 פעמים ולא שמתי לב הוא כועס עלי עכשיו?
רבתי עם חבר שלי אתמול והוא התקשר אליי בלילה ואחותי ענתה לו ואמרה שאני ישנה.
למי שראה אתמול סברי מרנן, באיזו שפה דיברה ספיר (חברה של אדם) בטלפון עם אמא שלה?
לחבר שלי יש חוג כל כמה ימים בשבוע ואז תמיד תמיד בלילה ב11 שולח לי הודעה, ואתמול הוא היה ולא שלח, ולא דיברנו מהצהריים