9 תשובות
את יכולה:
' ט'ח חברות.. זה כבר נהיה מילה מגעילה '
אנונימי
היו חברות ופגעו בי קשות...
רוצים לשמוע בדיחה?
.
.
.
.
.
ח-ב-ר-ו-ת!
* בנות קוראות לעצמן חברות- רק בגלל שהן לא יכולות להגיד את המילה נכון - קנאיות d;

* המצאתי את בדיחת השנה: חברות d;

* כל חברה זה עברה
אפילו בחברות יש את המילה ' חה '
כשפוגעים בי זרים זה כואב אבל כשפוגעות בי חברות זה שורט
אל תרשמי אליהן סטטוס הן לא שוות את זה.
עם חברים כאלה מי צריך אוייבים
חברות חברות שצריך הן בורחות..