4 תשובות
דרך פייסבוק אני חושבת.
צריך להוריד את האפליקציה
מורידים את האפליקציה ואז בשידור חי / לאחר שהשידור התחיל הם מציגים את הכניסה ללוח ההצבעות בדף הראשי של אפליקציית 13.

אבל זה נכון שאפשר דרך הפייסבוק וגם דרך האפליקציה^^
לא חובה להוריד את האפליקציה
אני נכנסת לפייסבוק של האח הגדול ויש שם קישור להצבעות