מחר כמו כולם אני מסיימת בית ספר (חטיבה) ואני ממש מבואסת לעזוב מחראת החטיבה.. אני לא רוצה לעזוב את הבית ספר שלי אני ממש אוהבת את הילדים שם ועכשיו אני אומרת להם ביי ועכשיו אני יודעת שבתיכון אני אכיר חדשים אבל עדיין נורא מבאס אותי לעזוב את הבית ספר ובמיוחד החברות הטובות שלי שעוזבות לתיכונים אחרים שהם לא התיכון שלי ממש מבואסת.. בואו נגיד שכל שנה אני מאושרת להגיע לחופש אבל השנה אני כולי בעצבות. תעזרו לי :(