16 תשובות
שואל השאלה:
בסוף הקורס עושים מבחן?
יש לי קורס באנגלית שהוא רק 3 ימים...
בסוף הקורס עושים מבחן?
יש לי קורס באנגלית שהוא רק 3 ימים...
אנונימית
שואל השאלה:
ואם לא עוברים אותו?
ואם לא עוברים אותו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחטיבה אני לא עושה יחידות...
מי שהיה בחטיבה/עכשיו בחטיבה ועשה קורס קיץ באנגלית פליז תגידו לי אם צריך לעבור מבחן!
אני בחטיבה אני לא עושה יחידות...
מי שהיה בחטיבה/עכשיו בחטיבה ועשה קורס קיץ באנגלית פליז תגידו לי אם צריך לעבור מבחן!
אנונימית
שואל השאלה:
מי שלא יודע עדיף שלא יענה
מי שלא יודע עדיף שלא יענה
אנונימית
אני לא הייתי אבל הם לא עברו מבחן אצלנו
שואל השאלה:
מאיפה אתה יודע?
מאיפה אתה יודע?
אנונימית
אני הייתי במתמטיקה בחטיבה וחברות שלי באנגלית וכולם עושים מבחן בסוף הקורס כדי לראות מה למדנו
באיזה כיתה את? ומי שלא עבר לא עושים כלום לפחות ככה זה היה לנו והיה עוד מבחן בתחילת השנה
אני לא הולך לקורס קיץ ולא הזמינו אותי אבל ראיתי את הדף שהביאו לחברים שלי וכתתוב בשסוף הקורס קיץ גם לאנגלית וגם למתמטיקה צריך לעשות מבחן אחרי הקורס שצריך לעבור אותו (כיתה ז', עולה לח')
כי חברות שלי אמרו לי מה הן עשו שם. אצלנו זה היה שעתיים כץלמשך שבוע וחצי קצת לפני שמתחילה השנה החדשה בשביל רענון ותרגול לא רציני ככ...
שואל השאלה:
אם לא עוברים את המבחן מה קורה?
אם לא עוברים את המבחן מה קורה?
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי זה רק שלושה ימים
אצלי זה רק שלושה ימים
אנונימית
אני במתמטיקקה ופיזיקה
שואל השאלה:
מה קןרה אם לא עוברים?
מישהו שיש לו ניסיון אם זה?
מה קןרה אם לא עוברים?
מישהו שיש לו ניסיון אם זה?
אנונימית
זה משתנה מבית ספר לבציפר ותלוי גם במה הקורס ובכמות היחידות אצלי אישית מי שלא עובר תמבחן סוף יורד יחידה ממליצה לך לברר עם המורה/האחראי של הקורס מה קורה אם לא עוברים
על מה אתם מדברים בחטיבה זה לא יחידות זה הקבצות בואו תגזימו
אנונימית
באותו הנושא: