4 תשובות
לא יש לי כוח סבל
לא.
שנה אחרונה, חבל. אם הצלחתי להתמודד עם הילדים האלה כל השנה אני אצליח עוד שנה. תעודד אותי המחשבה שאחרי זה אני לא אצטרך לראות אותם יותר בחיים.
שנה אחרונה, חבל. אם הצלחתי להתמודד עם הילדים האלה כל השנה אני אצליח עוד שנה. תעודד אותי המחשבה שאחרי זה אני לא אצטרך לראות אותם יותר בחיים.
כן, הייתי עוברת. זו אולי רק שנה אבל זה עדיין זמן משמעותי לסבול, וזה לא שווה את הסבל. תעברי בית ספר, אל תסבלי לחינם.
בדיוק לפני כמה ימים הייתה לי את ההתלבטות שלך
לא שאני מרגישה שנואה בבית ספר, אבל אני לא מרגישה שייכת, לא מצליחה כמעט להתחבר לילדים בשכבה שלי, ואת רובם אני אפילו לא מסוגלת לראות, יש שם אנשים שאני פאקינג צריכה לראות 12 שנים רצוף וזה לא כיף בכלל . הכי חשוב לי הלימודים, יותר מהקטע החברתי, אז ביררתי עם אנשים שעברו בית ספר לקראת כיתה יב אם זה ממש מזיק לעבור בכיתה יב ואם זה יכול לדפוק אותי מבחינה לימודית (שאלתי באיזה אתר אם יש מישהו שעבר בית ספר בכיתה יב והיו כמה שענו לי וכתבו איך זה). והאנשים האלה אמרו לי שאפשר להידפק חזק. כי כל בית ספר עושה מסלול שונה, עושה 30% בתקופות שונות, מגיש לבגרויות אחרות מבתי ספר אחרים (יש כאלה שעושים תנך ביב במקום יא/ספרות ביא במקום יב) וזה יכול ממש להוות מכשול שצריך להשלים את הכל לבד בזמן שכולם כבר סיימו עם זה. בקיצור - מבחינה לימודית והשלמות זה יכול לעשות לך כאב ראש וזה יכול לגרום לך להתחרט. מבחינה חברתית- מצד אחד זה יכול להיות לך ממש טוב אבל מצד שני המצב החברתי שלך יכול להיות אפילו עוד יותר גרוע, את אף פעם לא יודעת מה יכול להיות.
תחשבי טוב טוב. אני אישית בסוף בחרתי שלא לעבור בית ספר, ולסיים את השנה האחרונה וזהו. בסך הכל נותרה לך רק שנה אחת, שנה עוברת מהר, במיוחד כשזו השנה האחרונה בתיכון - היא תטוס לך
תחליטי מה שתחליטי
לא שאני מרגישה שנואה בבית ספר, אבל אני לא מרגישה שייכת, לא מצליחה כמעט להתחבר לילדים בשכבה שלי, ואת רובם אני אפילו לא מסוגלת לראות, יש שם אנשים שאני פאקינג צריכה לראות 12 שנים רצוף וזה לא כיף בכלל . הכי חשוב לי הלימודים, יותר מהקטע החברתי, אז ביררתי עם אנשים שעברו בית ספר לקראת כיתה יב אם זה ממש מזיק לעבור בכיתה יב ואם זה יכול לדפוק אותי מבחינה לימודית (שאלתי באיזה אתר אם יש מישהו שעבר בית ספר בכיתה יב והיו כמה שענו לי וכתבו איך זה). והאנשים האלה אמרו לי שאפשר להידפק חזק. כי כל בית ספר עושה מסלול שונה, עושה 30% בתקופות שונות, מגיש לבגרויות אחרות מבתי ספר אחרים (יש כאלה שעושים תנך ביב במקום יא/ספרות ביא במקום יב) וזה יכול ממש להוות מכשול שצריך להשלים את הכל לבד בזמן שכולם כבר סיימו עם זה. בקיצור - מבחינה לימודית והשלמות זה יכול לעשות לך כאב ראש וזה יכול לגרום לך להתחרט. מבחינה חברתית- מצד אחד זה יכול להיות לך ממש טוב אבל מצד שני המצב החברתי שלך יכול להיות אפילו עוד יותר גרוע, את אף פעם לא יודעת מה יכול להיות.
תחשבי טוב טוב. אני אישית בסוף בחרתי שלא לעבור בית ספר, ולסיים את השנה האחרונה וזהו. בסך הכל נותרה לך רק שנה אחת, שנה עוברת מהר, במיוחד כשזו השנה האחרונה בתיכון - היא תטוס לך
תחליטי מה שתחליטי
אנונימית
באותו הנושא: