12 תשובות
תלוי בכמות
לא משנה מה משביע וכמה אני רעבה, כשנותנים לי אפשרות עם המילה סושי , אני הולכת על סושי
אבל המבורגר וציפס משביע כנראה יותר
המבורגר וצ'יפס אבל סושי יותר טעים לטעמי
המבורגר וציפס
המבורגר וצ'יפס ברורר
המבורגר וציפס
המבורגר וציפס, אני מעדיפה סושי אבל זה לא משביע כל כך, הכי טוב בסושי זה אכול כפי יכולתך.
המבורגר וציפס
המבורגר וצ'יפס וגם זה יותר טעיםם
המבורגר וציפס ברור.
ErO