6 תשובות
לא ניראה לי
אני חושבת שלא.. שניהם בסך הכל תרמו למדינה בדרך אחרת
לא
בכל מקום לומדים משהו אחר על עצמך ועל החיים. אני חושבת שזה יכול להיות שונה כי זה לא אותו המקום אבל זה בהחלט לא משהו רע
לדעתי כן.
אומנם גם צבא וגם שירות לאומי זה תרומה למדינה ובשתי האופציות התרומה הזאת ראויה להערכה, אבל הצבא עובד אחרת ומתנהל אחרת.
הצבא מעמיד אותך בסיטואציות שאתה לא תפגוש בשום מקום אחר חוץ מבצבא.
לכן גם מתבגרים שם בצורה אחרת מאשר בשירות לאומי, שפרקטית מתפקד כמו עבודה לכל דבר.
זה לא אומר שמי שיוצא מהצבא הוא בוגר ומי שעושה שירות לאומי הוא לא בוגר, אבל בעיניי כן יש הבדל באופן כללי.
אומנם גם צבא וגם שירות לאומי זה תרומה למדינה ובשתי האופציות התרומה הזאת ראויה להערכה, אבל הצבא עובד אחרת ומתנהל אחרת.
הצבא מעמיד אותך בסיטואציות שאתה לא תפגוש בשום מקום אחר חוץ מבצבא.
לכן גם מתבגרים שם בצורה אחרת מאשר בשירות לאומי, שפרקטית מתפקד כמו עבודה לכל דבר.
זה לא אומר שמי שיוצא מהצבא הוא בוגר ומי שעושה שירות לאומי הוא לא בוגר, אבל בעיניי כן יש הבדל באופן כללי.
לדעתי כן. הצבא הופך אנשים לבוגרים יותר בגלל התרומה למדינה.