5 תשובות
תביאי לי קודם ואז אני אגיד לך אם זה בסדר או לא
אני שמתי לאחות של הבן זוג שלי 200 לחינה 200 לחתונה!
כן זה ממש מכובד 200. ותכתבי ברכה:)
תהני ומלא מזל טוב
תהני ומלא מזל טוב
רצוי להביא יותר כדי לכסות מנה שזה כ 350 ש"ח אבל כן לגילך זה בסדר
כותבים ברכה על המעטפה באולם, ואני הייתי שמה אפילו 250 אבל נראה לי שגם 200 זה בסדר
באותו הנושא: