6 תשובות
הייתי כנראה עוזב, מנסה להתחבר אליה יותר ומנסה שוב אחרי כמה זמן.
ממשיכים הלאה
ברור שמכבד ועוזב גם בכללי מי ירצה להיות עם מישהי שלא באמת אוהב אותו? זה רק הילדי פוזה שרוצים שיראו שיש להם חברה או סטוציונרים
מתקדם הלאה, עם כל הצער שבדבר.
מכבדת, אולי יותר משאני צריכה..
שאני הייתי במצב הזה לחצתי אבל בסוף לא היה לי ברירה אז התקדמתי הלאה תקופה ארוכה הייתה