התחברות
הרשמה
Bigboi זה כינוי יפה נכון?
?
17 ביוני 2018, 02:51
כינויים
5 תשובות
לא
~
~Eliran~
נודר שכן
B
B I G B O I
חח כן
B
Baby Blue
נחמד אני יודע
א
אין אני - יש מצ"ר (פרשתי)
אני פאקינג מת ולא זה חרא דבר
D
Deserto
באותו הנושא:
מה הכינוי שלכם היה לפני הכינוי הנוכחי?
אם אני שמה בכינוי שלי אימוג'י ל לב שבור (אחרי הכינוי) זה מציג את זה?
אפש כינוי לשם ליאור? (כינוי מעצבן) תודה.
תנו לי כינויים לשם לידור (בן) או סתם כינויי חמודים כאלה שאפשר לתת לחבר
איזה כינוי להביא לידיד שלי? כינוי חמוד כזה
כינויים לשם יצחק? אבל כינויים חמודים, תודה
באלי להחליף כינוי, לאיזה כינוי להחליף?
מה אתם אומרים: להשאיר את הכינוי הזה או לחזור לכינוי הרגיל שלי (Geralt of Rivia)?
מה נכון לומר - כינויי כניין או כינויי קניין?
אני צריכה כינויים לשם נועה, למישהו יש רעיון לכינויי מקורי?
אני מחפש כינוי למשחק, כינוי טוב וחזק. הצעותת?