2 תשובות
אני חושבת שכמה קשה זה מרגיש לך, עדיף לך לדבר איתו פנים מול פנים ככה תוכלו לדבר ואולי תביני את הצד שלו
שואל השאלה:
היו לנו שיחות, הוא עדיף לקחת את הזמן ואת ההפסקה שלו, אני כבר מודעת לכל הנקודות ולכל מה שמפריע לדעתו.
אבל אני לא יכולה לתת לעצמי להיות במצב כזה שהוא נותן לי "תקווה " לזוגיות למרות שכנראה זה לא נכון.
אני מרגישה שאני סגורה במצב כזה ולא מרגישה בנוח.
לדבר איתו פנים מול פנים כבר ניסיתי אבל זה לא החזיק הרבה זמן, ורוב השיחה לא היה לנו מה לומר אחד לשניה.
אני מעדיפה שלא להכנס לפרטים, ובנוסף גם אמרתי שאני לא יכולה לדבר פנים מול פנים בשאלה עצמה.
אל תכריחו אותי לעשות את זה כשאמרתי שאני לא אוכל.
תענו על השאלה שקשורה למכתב וזהו..
תודה
אנונימית