4 תשובות
אממ לא אומר הרבה... זה עוד יעבור. אני לא מתגברת כבר 3 שנים אז..
את לא היחידה
אצלי עבר יותר מכירה את התחושה.. יש לי תקווה שזה יעבור בסוף ;)
גם אני ככה... נקווה שבסוף זה יעבור
באותו הנושא: