6 תשובות
לא אוהבת
אין לי בעיה עם זה
יש כאלה שזה נשמע עדיין סבבה
זה סבבה
וואי אני מאוד אוהבת..כמו אריאל למרות שזה גם וגם אבל זה מושלם לבנות
דווקא ממש נחמד, אבל יש כאלה שלא מתאימים בכלל לבנות.
להוספה- נשים פמניסטיות קוראות לבנות שלהן בשם של בנים.