30 תשובות
תיפרדי ממנו איזה מגעיל
שואל השאלה:
אבל אני עדיין נורא אוהבת אותו
אבל אני עדיין נורא אוהבת אותו
אנונימית
אז דברי איתו על זה..בכל מקרה אם תמשיכו להיות ביחד את תיםגעי יותר..עדיף שתיפרדי ממנו את לפני שהוא ממך
את לא באמת אוהבת אותו, תזרקי אותו. הוא זבל. את לא רוצה חבר כזה!!
מגיע לך מישהו יותר טוב!!
מגיע לך מישהו יותר טוב!!
שואל השאלה:
הוא ראה שאני ראיתי הוא אמר שהוא מצטער ושהיא התחלה אבל אני לא יודעת אם להקשיב לו
הוא ראה שאני ראיתי הוא אמר שהוא מצטער ושהיא התחלה אבל אני לא יודעת אם להקשיב לו
אנונימית
תדברי איתו,אם את כלכך אוהבת אותו וחושבת שיש בו גם טוב,והוא עשה גם דברים טובים,אז את יכולה לנסות לסלוח לו,אבל עדיף שלא,כדאי לך פשוט להיפרד ממנו עם כמה שזה קשה,הוא לא שווה את האהבה שלך.
את תמצאי מישהו טוב יותר
את תמצאי מישהו טוב יותר
אנונימית
שואל השאלה:
הוא משקר כל הזמן אני באמת לא יודעת
הוא משקר כל הזמן אני באמת לא יודעת
אנונימית
אז תיפרדי ממנוו
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותו
אבל אני אוהבת אותו
אנונימית
אם הוא משקר,ולא אמין
אז תיפרדי ותתרחקי
אל תהיי קרובה למישהו שעושה לך רע
את כלכך לא שווה את זה
והוא פשוט מגעיל
תהיי עם חברות,תתרחקי ממנו,והכל יהיה בסדר
אני מרגישה ממש רע בשבילך,אבל לפחות את עכשיו הבנת שהוא חרא,ולא מאוחר יותר
יהיה בסדר ותמצאי מישהו שיעריך אותך ולא ישקר לך :)
אז תיפרדי ותתרחקי
אל תהיי קרובה למישהו שעושה לך רע
את כלכך לא שווה את זה
והוא פשוט מגעיל
תהיי עם חברות,תתרחקי ממנו,והכל יהיה בסדר
אני מרגישה ממש רע בשבילך,אבל לפחות את עכשיו הבנת שהוא חרא,ולא מאוחר יותר
יהיה בסדר ותמצאי מישהו שיעריך אותך ולא ישקר לך :)
אנונימית
אבל הוא בגד בך ואת יותר תיפגעי אם תמשיכו בקשר
שואל השאלה:
הוא כתב לי שהוא מצטער ושהוא היה שיכור להאמין לו
הוא כתב לי שהוא מצטער ושהוא היה שיכור להאמין לו
אנונימית
תחשבי על זה,שוב ושוב,מה את אוהבת בו?
ומה את לא אוהבת בו? תחשבי על זה שהוא עושה לך רע,יעבור לך,זה נורמלי לחלוטין שאת אוהבת אותו,אבל הוא לא טוב בשבילך.
ומה את לא אוהבת בו? תחשבי על זה שהוא עושה לך רע,יעבור לך,זה נורמלי לחלוטין שאת אוהבת אותו,אבל הוא לא טוב בשבילך.
אנונימית
תנסי לברר אם זה נכון,אבל אם הוא משקר לך ושיקר בעבר אני לא חושבת שאת צריכה לסלוח לו.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא משקר מדי פעם ושיקר בעבר אבל חוץ מי זה אני אוהבת בו הכל
הוא משקר מדי פעם ושיקר בעבר אבל חוץ מי זה אני אוהבת בו הכל
אנונימית
רוצה לדבר בפרטי על זה?
ואם הוא שיקר בעבר זה כנראה אומר שיש סיכוי גבוה שהוא משקר גם הפעם וגם אם הוא היה שיכור והוא מצטער זה לא תירוץ,שום דבר לא תירוץ
את נשמעת כלכך מקסימה ואת לא שווה את זה
ואם הוא שיקר בעבר זה כנראה אומר שיש סיכוי גבוה שהוא משקר גם הפעם וגם אם הוא היה שיכור והוא מצטער זה לא תירוץ,שום דבר לא תירוץ
את נשמעת כלכך מקסימה ואת לא שווה את זה
אנונימית
גם אם את אוהבת אותו,כדי למנוע מעצמך כאב,קומי ותלכי.אנחנו לא אמורים לאהוב אנשים שעושים לנו רע.בשביל מה? תמצאי מישהו שיאהב אותך.
שואל השאלה:
אבל אני ממש ממשש יודעת שאני יצטער על זה
אבל אני ממש ממשש יודעת שאני יצטער על זה
אנונימית
זה מה שאת חושבת עכשיו,אבל בעתיד את תביני שההחלטה הזאת נכונה ושהוא לא שווה את האהבה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה לי שלא כדי לי להיפרד ממנו אני כבר לא יודעת מה לעשות
אמא שלי אמרה לי שלא כדי לי להיפרד ממנו אני כבר לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תזרקי אותו לא מגיע לך להיות איתו
תשלחי בבקשה הודעה לפרטי, אין לי כוח לכתוב מגילה ולהתפלל שתקראי חח
שואל השאלה:
אני יקרא אבח אני מעדיפה להישאר אנונמית
אני יקרא אבח אני מעדיפה להישאר אנונמית
אנונימית
אוקיי, אז אני יכתוב מגילה בבקשה תקראי טוב?
אני כותבת עם נקודות ופסיקים ככה שזה קריא
אני כותבת עם נקודות ופסיקים ככה שזה קריא
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
אז אני אתייחס לכמה דברים שאמרת, אוקיי?
כי יש לי לא מעט להגיד על כל אחד מהם
קודם כל על הבגידה עצמה,ואז על זה שאת אוהבת אותו, ואז על זה שהוא אמר שהיא התחילה, ואז על זה שהוא היה שיכור
(חח אני מרגישה שאני עושה לך תוכן עניינים...)
אז ככה, לגבי הבגידה, זה מראה שהוא לא נאמן.
נאמנות זאת תכונה לכל דבר, או עקרון
בן אדם שבאמת חשוב לא ממשהו או באמת נגד משהו הוא לא יעשה את זה
אם הוא הגיע למצב שהוא בוגד זה אומר שהוא לא באמת נגד בגידה, שזה אומר שהוא לא נאמן
זה אומר ששום דבר לא עוצר אותו מלהסתכל על בנות אחרות, לפלרטט איתן ואפילו להתנשק או לשכב איתן.
לא מגיע לך מישהו כזה.
אם את גילית את זה בעצמך אז כנראה הוא לא באמת מצטער, הוא מצטער שעלית עליו
אני חושבת שלא כדאי לך לחזור אליו כי כל הבולשיט של החרטה ועל "עכשיו שהוא כמעט איבד אותך הוא מעריך אותך יותר" זה זמני, ואחר כך הוא יבגוד בך שוב.
לגבי זה שאת אוהבת אותו
זה ברור שאת עדיין אוהבת אותו, זה לגיטימי. אבל תחשבי בהגיון שנייה, זאת סיבה מספיק טובה לחזור איליו?
לי יש מין מטפורה שאני אוהבת להשתמש בה.
שבבחירות בחיים יש שתי צדדים, המוח והלב.
מה שהמוח עושה, זה פועל לפי הגיון.
הוא התפקיד שלו זה לשמור עלינו מסכנות ושלא ניפגע, פיזית ונפשית.
הלב הוא פועל לפי רגשות, הוא דואג שיהיה לנו כיף, להוסיף צבע לחיים שלנו ולעשות את החיים שלנו מעניינים
עכשיו למוח לא אכפת אם כיף לנו, כי בבחינת היגיון מה זה משנה? ולכן אם נקשיב רק לו אז נחייה חיים נטולי עניין. לכן תמיד צריך להקשיב גם ללב
אם נקשיב רק ללב אז ניפגע ממש בסוף, כי מה זה משנה בבחינת רגש אם יש סכנה? אם באותו הרגע כיף אז כיף, רק אחר כך חוטפים מזה ומרגישים רע, אבל לחשוב על השלכות ועל העתיד זה מה שהגיון עושה לא הרגשות. ולכן אם נקשיב רק ללב אז נחייה חיים מלאי פגיעות פיזיים ונפשיים ויהיו לנו מלא צלקות.
לכן צריך לאזן בניהם.
כרגע הלב שלך אומר שמבחינה רגשית טוב לך איתו, ולכן להיות איתו. כי זה מה שנכון מבחינה רגשית לעכשיו. לאחר כך זה כבר משהו אחר... מה יהיה ההשלכות של זה והסכנות שנובעות מכך? זה כבר המחשבות של המוח, ללב זה לא מזיז.
אבל המוח אומר שנפגעת ממנו, ולכן מה שהגיוני זה להתרחק ממנו, כי הוא יכול לפגוע בך שוב והוא לא טוב לך.
המוח שם לך נורה אדומה, אל תשכחי להקשיב לו, ולמרות כל הכאב תעזבי אותו. זה לטובתך.
לזה שהוא אמר שהיא התחילה... זה רק מחזק את הטענה שאת צריכה לעזוב אותו, כי במקום לשאת באחריות ולהגיד וואלה טעיתי הוא מתרץ שזה גם אשמתה (כמו ילד קטן...) וחוץ מזה היא התחילה אבל הוא זרם ולא הפסיק את זה... אז זה לא באמת רלוונטי הנקודה הזאת
לגבי זה שהוא היה שיכור, קודם כל שוב הוא השתמש בזה בתור תירוץ ככה ששוב זה אומר שהוא פשוט מנסה להצדיק את עצמו ולצאת פחות אשם.
ואגב, העובדה הזאת שאתה יכול לעשות דברים שהם נגד העקרונות שלך כשאתה שיכור, זה בולשיט!
כן אפשר לעשות דברים שאחר כך תתחרט עליהם אבל זה לא דברים שאתה כבן אדם פשוט נגד זה, אלה סתם דברים שלא היית עושה כי זה לא מתאים או לא מנומס או סתם מביך
נגיד אף אחד לא היה רוצח בטעות כי הוא שיכור נכון?
הנה בקישור דוגמה למישהו שהיה שיכור בטירוף ועדיין היה נאמן
כי בן אדם שהוא באמת לא היה עושה את זה בשום מחיר, לא היה עושה את זה גם כשהוא שיכור. על אותו עקרון של למה הוא לא היה רוצח.
אז בקיצור, אני מקווה בשבילך שקראת הכל, ושהגעת למסכנה להעיף את הזבל הזה מהחיים שלך ולהמשיך הלאה
כי יש לי לא מעט להגיד על כל אחד מהם
קודם כל על הבגידה עצמה,ואז על זה שאת אוהבת אותו, ואז על זה שהוא אמר שהיא התחילה, ואז על זה שהוא היה שיכור
(חח אני מרגישה שאני עושה לך תוכן עניינים...)
אז ככה, לגבי הבגידה, זה מראה שהוא לא נאמן.
נאמנות זאת תכונה לכל דבר, או עקרון
בן אדם שבאמת חשוב לא ממשהו או באמת נגד משהו הוא לא יעשה את זה
אם הוא הגיע למצב שהוא בוגד זה אומר שהוא לא באמת נגד בגידה, שזה אומר שהוא לא נאמן
זה אומר ששום דבר לא עוצר אותו מלהסתכל על בנות אחרות, לפלרטט איתן ואפילו להתנשק או לשכב איתן.
לא מגיע לך מישהו כזה.
אם את גילית את זה בעצמך אז כנראה הוא לא באמת מצטער, הוא מצטער שעלית עליו
אני חושבת שלא כדאי לך לחזור אליו כי כל הבולשיט של החרטה ועל "עכשיו שהוא כמעט איבד אותך הוא מעריך אותך יותר" זה זמני, ואחר כך הוא יבגוד בך שוב.
לגבי זה שאת אוהבת אותו
זה ברור שאת עדיין אוהבת אותו, זה לגיטימי. אבל תחשבי בהגיון שנייה, זאת סיבה מספיק טובה לחזור איליו?
לי יש מין מטפורה שאני אוהבת להשתמש בה.
שבבחירות בחיים יש שתי צדדים, המוח והלב.
מה שהמוח עושה, זה פועל לפי הגיון.
הוא התפקיד שלו זה לשמור עלינו מסכנות ושלא ניפגע, פיזית ונפשית.
הלב הוא פועל לפי רגשות, הוא דואג שיהיה לנו כיף, להוסיף צבע לחיים שלנו ולעשות את החיים שלנו מעניינים
עכשיו למוח לא אכפת אם כיף לנו, כי בבחינת היגיון מה זה משנה? ולכן אם נקשיב רק לו אז נחייה חיים נטולי עניין. לכן תמיד צריך להקשיב גם ללב
אם נקשיב רק ללב אז ניפגע ממש בסוף, כי מה זה משנה בבחינת רגש אם יש סכנה? אם באותו הרגע כיף אז כיף, רק אחר כך חוטפים מזה ומרגישים רע, אבל לחשוב על השלכות ועל העתיד זה מה שהגיון עושה לא הרגשות. ולכן אם נקשיב רק ללב אז נחייה חיים מלאי פגיעות פיזיים ונפשיים ויהיו לנו מלא צלקות.
לכן צריך לאזן בניהם.
כרגע הלב שלך אומר שמבחינה רגשית טוב לך איתו, ולכן להיות איתו. כי זה מה שנכון מבחינה רגשית לעכשיו. לאחר כך זה כבר משהו אחר... מה יהיה ההשלכות של זה והסכנות שנובעות מכך? זה כבר המחשבות של המוח, ללב זה לא מזיז.
אבל המוח אומר שנפגעת ממנו, ולכן מה שהגיוני זה להתרחק ממנו, כי הוא יכול לפגוע בך שוב והוא לא טוב לך.
המוח שם לך נורה אדומה, אל תשכחי להקשיב לו, ולמרות כל הכאב תעזבי אותו. זה לטובתך.
לזה שהוא אמר שהיא התחילה... זה רק מחזק את הטענה שאת צריכה לעזוב אותו, כי במקום לשאת באחריות ולהגיד וואלה טעיתי הוא מתרץ שזה גם אשמתה (כמו ילד קטן...) וחוץ מזה היא התחילה אבל הוא זרם ולא הפסיק את זה... אז זה לא באמת רלוונטי הנקודה הזאת
לגבי זה שהוא היה שיכור, קודם כל שוב הוא השתמש בזה בתור תירוץ ככה ששוב זה אומר שהוא פשוט מנסה להצדיק את עצמו ולצאת פחות אשם.
ואגב, העובדה הזאת שאתה יכול לעשות דברים שהם נגד העקרונות שלך כשאתה שיכור, זה בולשיט!
כן אפשר לעשות דברים שאחר כך תתחרט עליהם אבל זה לא דברים שאתה כבן אדם פשוט נגד זה, אלה סתם דברים שלא היית עושה כי זה לא מתאים או לא מנומס או סתם מביך
נגיד אף אחד לא היה רוצח בטעות כי הוא שיכור נכון?
הנה בקישור דוגמה למישהו שהיה שיכור בטירוף ועדיין היה נאמן
כי בן אדם שהוא באמת לא היה עושה את זה בשום מחיר, לא היה עושה את זה גם כשהוא שיכור. על אותו עקרון של למה הוא לא היה רוצח.
אז בקיצור, אני מקווה בשבילך שקראת הכל, ושהגעת למסכנה להעיף את הזבל הזה מהחיים שלך ולהמשיך הלאה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה נפרדנו אחרי שלוש שנים אבל הייתי חייבת
תודה נפרדנו אחרי שלוש שנים אבל הייתי חייבת
אנונימית
את עשית החלטה נכונה,ותזכרי שהכל יכול להשתנות..
את תמצאי מישהו טוב יותר,שיתנהג אלייך יפה יותר.
בהצלחה
את תמצאי מישהו טוב יותר,שיתנהג אלייך יפה יותר.
בהצלחה
אנונימית
"תודה נפרדנו אחרי שלוש שנים אבל הייתי חייבת"
כל הכבוד!!!
אני כל כך גאה בך, זה כל כך לא מובן מאיליו...
עשית את הדבר הנכון, אל תשכחי את זה
מקווה בשבילך שלא תתחרטי ותחזרי איליו ושיהיה לך קל להמשיך הלאה ותמצאי מישהו חדש ששווה אותך❤
כל הכבוד!!!
אני כל כך גאה בך, זה כל כך לא מובן מאיליו...
עשית את הדבר הנכון, אל תשכחי את זה
מקווה בשבילך שלא תתחרטי ותחזרי איליו ושיהיה לך קל להמשיך הלאה ותמצאי מישהו חדש ששווה אותך❤