התחברות
הרשמה
אתמול פגשתי מישהו אחרי חצי שנה שלא , והרגשתי שאני כבר לא מכירה אותו והוא כאילו בנאדם זר בשבילי. כשהגעתי הביתה
הגעתי עם תחושת ביאוס ענקית. מזה אומר?
15 ביוני 2018, 14:49
מצב רוח
ביישנות
2 תשובות
זה אומר שאת מתבאסת שהוא לא אותו בן אדם מלפני חצי שנה.
ק
קֵיי לָאָב
שהבנאדם השתנה
M
Music is my life.
באותו הנושא:
היום פגשתי את חברה שלי אחרי שלא נפגשנו כל החופש והיא השמינה, להפרד ממנה?
מישהו כאן רואה "איך פגשתי את אמא", "פרינדס", "מופע שנות השבעים"?
פגשתי גבר שנדלקתי עליו אתמול והתחלנו להתנשק ודברים...
פגשתי מישהו ש..
פגשתי מישהו וכמעט שכבנו (23), יום למחרת קיבלתי בקשת חברות בפייסבוק מחבר שלו מה הקטע?
אתמול הצטלמתי והתמונות ניראו לי יפות, יום אחרי כולן היו נראות לי ממש רע. איך זה שאתמול הרגשתי יפה והיום לא?
פגשתי מישהו בדרך יזרה הבית
פגשתי מישהו ממש חמוד
נפגשתי עם חבר כל כך קרוב אלי שלא פגשתי אותו אף פעם אחרי שנה של קשר
פגשתי אתמול מישהו בפרוייקט ארצי של המגמה והוא היה ממש נחמד ומצאתי את האינסטה שלו ואני רוצה לשלוח לי הודעה. מה לכתוב?
יצאתי אתמול עם מישהו ואז בסיום הבילוי התחבקנו חזק והרגשתי בליטה חזקה מהאזור למטה. זה אומר שזה משהו טוב או להפך?