13 תשובות
סושיי
חיים פעם אחת.. תאכלי ותהני
לשמור
לשמור, יש מלא אוכל במקרר !
לשמור חברה דגים זה רצח!
חחח סתם את לא צמחונית אז לא אנסה לשכנע אותך ואפשר גם בלי דגים אז לעניין לשמור יש אוכל בבית וסשי זה די יקר
עדיף המבורגר
חnחnחnחח מתה^ תשמרי תשמרי
לשמור.
סושי.
תשמור למשהו שבאמת תצתרך