4 תשובות
אף אחד לא נולד בשביל למות, עוברים תהליך בחיים. ולא בהכרח מתים ממחלה.
הורים מחליטים להביא את הילד שלהם לעולם מסיבה - אושר.
כולנו נולדנו בשביל למות בתכלס
שואל השאלה:
תינוקות שרק נולדו מחוברים לצינורות, שלא הספיקו כלום בחיים שלהם
אנונימי
לא נולדים בשביל סיבה אנחנו נולדים וחיים פעם אחת וצריך לנצל את הפעם הזאת ותשתמש בה בשביל להנות בחיים שלך ולהפיק את המיטב כי אין הזדמנות שנייה לחיות