3 תשובות
שאת מסתכלת לצדדים זה כואב לך?
כן, תשכבי כמה דקות ותשתי מים לי זה קורה בגלל לחץ
אמ כן כאב לי בעיקר בגלל שהעיניים נעשו רגישות כבר לאור, זה כבר כאב ראש בדרכ שכל דבר רק מגריע את הכאב ראש אם לא מנסים להרגיע אותו, ממליצה מקלחת קרה, לכבות אורות,(לקחת כדור אם מותרלך) וללכת לישון.
דרך אגב אם זה ממשיך עדיף לפנות לרופא
באותו הנושא: