תשובה אחת
כשאני מבקש באיזורים שהיו לי בילדות או שלא ביקרתי בהם הרבה זמן.. אני רואה פלאשבייקים מהילדות וכל זה..
זה יפה :)
זה בסדר מה שקורה לך.
באותו הנושא: