התחברות
הרשמה
אני שעיר מדי וזה דוחה
מה לעשות? לא רוצה להתגלח זה יגדל יותר גרוע.
12 ביוני 2018, 23:17
6 תשובות
שעווה?
א
אנונימיתכמוכולם
תשקול ללכת להסרת שיער בלייזר.
S
S K I
שעווה היא תמיד אפשרות, זה מלווה בכאב אבל שעווה גודלת לאט יותר.
E
Eror 404
תגלח כל פעם מחדש
זה מה שאנשים שמגלחים עושים
A
AMIT :))
לייזר ביתי
R
Rmon
תעשה עם סכין גילוח של גוף
A
AMIT :))