6 תשובות
תשקול ללכת להסרת שיער בלייזר.
שעווה היא תמיד אפשרות, זה מלווה בכאב אבל שעווה גודלת לאט יותר.
תגלח כל פעם מחדש
זה מה שאנשים שמגלחים עושים
לייזר ביתי
תעשה עם סכין גילוח של גוף