10 תשובות
לא לכי איך שבא לך גם שאני עייפה אני יוצאת עם פיגמה
תחליפי רק מכנס או חולצה כי הצבעים לא מתאימים ביחד.
לא הכי כייף, ואז כל שאר האנשים מרגישים מגונדרים מדי כי זה כולה גלידה
אנונימית
למי אכפת? כולה גלידה חח אני הייתי זורמת ללכת ככה אם ההורים שלי לא היו עוצרים אותי.
זה לא כזה ביג דיל אבל מה איכפת לך להחליף חולצה ומכנס שניה?
שואל השאלה:
אם הייתי יכולה להחליף באותו רגע הייתי מחליפה, ואם הייתי מחליפה לא הייתי שואלת
אנונימית
הוצאת לי את המילים מהפה xd
אנונימית
את האמת לדעתי כן
אנונימית
לא משנה, אני עובדת בחנות גלידה ותמיד באים עם פיג'מות ואפילו חצי עירומים
כן
אנונימית