2 תשובות
תגידי שאת חברה ממש טובה שלה ושאת לא רוצה לפגוע בה אבל את סטרייטית
לא לייחס חשיבות יש לי גם חברה כזאת וגם אחות כזאת המתכון הוא לדלג על זה כיאלו אז מה את זה אומר שאני מושכת חחח ואני סטרייטית ויש לי חבר אז מה ויש עוד מלא שאוהבים אותי בנים אז אין מה לעשות לא מתייחסים
באותו הנושא: