התחברות
הרשמה
מישהו שלומד ביולוגיה או רפואה בשכבה י' מחיפה? (צריכה לשאול שאלה קצרה :|)
10 ביוני 2018, 15:30
ביולוגיה
מדע
תיכון
לימודי רפואה
מדעים
תשובה אחת
אני לומדת ביולוגיה אני יכולה לנסות לעזור
J
Jordan-
באותו הנושא:
אתם לומדים ביולוגיה?
אם אני רוצה ללמוד רפואה מה עדיף לי ללמוד בתיכון - ביולוגיה וכימיה או ביולוגיה ומדעי המחשב?
בואו נלמד אחד את השני, כתבו מידע שאתם יודעים על גוף האדם\רפואה\ביולוגיה, טוב?
בשביל ללמוד רפואה צריך 5 יחידות ביולוגיה?
אני עכשיו בתיכון, אני רוצה ללכת ללמוד רפואה, מה יעזור לי יותר ביולוגיה או פיזיקה?
לרפואה צריך כימיה וביולוגיה או כימיה ופיזיקה?
איזה בסיס יותר צריך לדעתכם כדי ללמוד רפואה ביולוגיה וכימיה או ביולוגיה ופיזיקה?
ביולוגיה זה מעניין? מה לומדים במגמה הזאת?
אם אני לא רוצה לעסוק ברפואה בעתיד אז לא כדאי לי לבחור במגמת ביולוגיה?
מי שלומד ביולוגיה
אם אני רוצה ללכת ללימודי רפואה בעתיד להרחיב ביולוגיה ופיזיקה או ביולוגיה וכימיה?