8 תשובות
וואי הוא הורג
צריך עוד אנשים כמוהו בעולם.
וואי ראיתי כמה שלו ואני לא סובל אותו באמת ואני לא צוחק בא לי לשבור לו תפנים
שואל השאלה:
^ מהה למה
אנונימית
הוא מעצבן הוא מנסה להצחיק בכוח והוא סתם יוצא אידיוט לא מצחיק
יואו נקרעתי פה!!!
הוא סבבה
אבל מתאמץ יותר מדי לדעתי
למרות שרוב הפעמים אני אוהבת את הקונטקט שלו
הייתה לי הרגשה שזה הוא
אני חולה עליו