5 תשובות
לגיטימי חח
אנונימית
כולה שלח לך לב מה יש לפחד
עריכה: לא משנה חשבתע שהשואל זה בחורה ושאתם זוג
וואלה לא יודע בחיים חברים שלי לא שלחו לי לב חחח זה קצת מוזר אבל בסדר
כנראה הוא אוהב אותך חח, חמוד מצידו
תחזירי לו גם
תקשיב נשמה, יש לי חבר מהמחלקה שאנחנו עברנו שנה ביחד, לא תגיד לי חברי ילדות מכירים מהגן, אבל זאת שנה מסיבית, טירונות, אימון מתקדם, וקו בחברון.. הפואנטה שאנחנו מתים אחד על השני, אנחנו שולחים כל הזמן הערות מיניות כמו אנאערף כשהחזירו אותו לבסיס באמצע רגילה בגלל שהיה עוצר "הכל טוב אחי אני מחכה לך בבסיס רק עם בוקסר, נשכב הלילה ביחד והכל יסתדר" אם מפריע לך תגיד לו אבל כנראה שהוא לא גיי
שואל השאלה:
יואו מרדכי חזרת מת עליך לא דיברתי איתך שנים
אנונימי