2 תשובות
לא אבל ניראלמ שעדיף כי אולי אין מקום וזה יחסוך זמן
לפי דעתי לא, כשהלכתי עם חברים פשוט באנו וזהו.
אולי בגלל שאתם 7 עדיף שתודיעו.