8 תשובות
מירדן?
זה פצצה בטח
אנונימי
שואל השאלה:
חחח טעם לנרגילה
שואל השאלה:
נקווה שלא יעצרו במכס כי זה כבר לא יוצא שווה ביחס למחיר
מה הזמנת?
אנונימי
שואל השאלה:
יצא לי חצי קילו מאזיה 120
אבל אפשר להביא קילו ב130
אבל זה שתי טעמים שונים כל אחד 250 גרם בגלל זה
שואל השאלה:
120 שקל יצא בערך 34 דולר
רשום באתר איפה שהפריט שההזמנת כמה זמן בערך יקח לו להגיע.. אבל בכל מיקרה לוקח בין 3שבועות עד חודשיים ככה, תלוי...
שואל השאלה:
לפי המספר מעקב זה יעבור בתל אביב,היה כתוב תחנה הבאה תל אביב יפו