4 תשובות
מקווה שיהיה קל אבל אי אפשר לדעת
יהיה קל הם במגמת הקלה
יש לי תחושה שמשרד החינוך הולך להקשות עלינו בגדול ולהכשיל אותנו בבגרות הזאת
אנונימית
עשיתי אותה כבר במועד חורף, לשאלתך היא דיי קשה.