תשובה אחת
שואל השאלה:
נאמר שאצל עוברים וילדים מתבגרים ספיגת הסידן יעילה מאוד וקצב הבנייה של העצם מהיר יותר מהפירוק, אצל מבוגרים קצב הפירוק מהיר יותר מהבנייה אז עצמות נחלשות, ואצל זקנים יש ירידה בפעילות בפעילות גופנית שגורמת להחלשות בעצמות וירידה בסידן