5 תשובות
ללכת לישון יותר מוקדם
אנונימית
מקלחת בבוקר
שינה מוקדמת או בשוט קפה בבוקר
אני הגעתי למסקנה
שלא משנה כמה זמן אשן, גם אם זה 16 שעות לפני .. כל עןד אני קמה לפני 8 אני אהיה פשוט עייפה
אני מתעוררת עם הזמן.. כשאני שוטפת פנים ומתאפרת
זה פסיכולוגי רצח ..
עכשיו אני עובדת עבודה משמרות ואני מתחילה בשתיים .. גם אם אני ישנה 6 שעות זה מרגיש שיאלה כבר מיציתי שינה ..
שלא משנה כמה זמן אשן, גם אם זה 16 שעות לפני .. כל עןד אני קמה לפני 8 אני אהיה פשוט עייפה
אני מתעוררת עם הזמן.. כשאני שוטפת פנים ומתאפרת
זה פסיכולוגי רצח ..
עכשיו אני עובדת עבודה משמרות ואני מתחילה בשתיים .. גם אם אני ישנה 6 שעות זה מרגיש שיאלה כבר מיציתי שינה ..
חחח בתיכון אתה תהיה יותר עייף תאמין לי
באותו הנושא: