9 תשובות
ניו יורק.. נשמע לי ממש כיף שם חח
עמק הלואר באלזס איפה שכל הטירות
אממ יש מלא מקומות שהייתי מתה לחיות בהם אבל נראה לי שכרגע אני הכי רוצה איסלנד ניו זילנד שוודיה או קנדה
הייתי רוצה להיות או בקישינב או בבסרביה או באודסה או בקייב או במוסקבה או בסנט פטרבורג או במינסק או באמסטרדם או בשטוקהולם ואו בהלסנקי...
בארץ שאריאנה מופיעה הכי הרבה חח
ניו יורק מושלם שם זה עיר החלומות!!
רוסיה , חלום להיות שם
בורה בורה, מקום מהמם תחפשי
על אי בודד שלט מצאו עדיין. כי נמאס לי מבני אדם.
אנונימית
באותו הנושא: