תשובה אחת
יש לך את התחנה מרכזית במרחק 15-20 דקות הליכה. אבל הכי טוב לקחת אוטובוס. יש שם מקדונלדס. ויש במרחק של איזה עשר דקות קיוסקים אולי כמה מסעדות בדרך אוליי. כשתגיעי לשם תשאלי. לא מסובך להגיע לשם