תשובה אחת
יש לך את התחנה מרכזית במרחק 15-20 דקות הליכה. אבל הכי טוב לקחת אוטובוס. יש שם מקדונלדס. ויש במרחק של איזה עשר דקות קיוסקים אולי כמה מסעדות בדרך אוליי. כשתגיעי לשם תשאלי. לא מסובך להגיע לשם
באותו הנושא: