3 תשובות
זה לא בריא עדיף לך לנסות משהו אחר
שואל השאלה:
כן אני יודעת.. הבעיה שאין משהו אחר.
אולי יש לך אלטרנטיבה?
כן אני יודעת.. הבעיה שאין משהו אחר.
אולי יש לך אלטרנטיבה?
אנונימית
זה לא בריא,במקום כדורי הרגעה את יכולה לקנות ב"טבע" יש דבר כזה ששמים מתחת ללשון והוא יכול להרגיע אותך וזה עשוי מתמצית צמחים כזאת.
עכשיו תנסי להירדם,תנשמי עמוק ותחשבי משהו טוב שקרה לך בחיים.
עכשיו תנסי להירדם,תנשמי עמוק ותחשבי משהו טוב שקרה לך בחיים.
באותו הנושא: