6 תשובות
אולי אבל אני חושבת שכדאי לך לעשות משהו שאת באמת אוהבת כי וואלה אולי כשתלמיד משהו שאת לא באמת רוצה או לא יודעת מה אז זה יבאס אותך כי אולי את לא אוהבת את זה וזה לא ממש מעניין אותך וזה ממש חבל
שואל השאלה:
אני יודעת. אני ממש אוהבת לכתוב.
אני יודעת. אני ממש אוהבת לכתוב.
אנונימית
את יכולה לעסוק בכתיבה גם בחו"ל יכול להיות ששם תצליחי
שואל השאלה:
אבל איך מפתחים את זה בכלל? מלא כותבים עכשיו אז זה לא כזה מיוחד
אבל איך מפתחים את זה בכלל? מלא כותבים עכשיו אז זה לא כזה מיוחד
אנונימית
נכון שזה לא מיוחדת ואין לי מושג איך אפשר לפתח
אם את אוהבת לכתוב את יכולה ללמוד עיתונאות
ולהיות עיתונאית
ככה תוכלי לממש את האהבה שלך לכתיבה
אם את אוהבת לצייר תוכלי ללמוד אומנות ואז ללמוד הוראה ולהיות מורה לאמנות, כי רק ככה זו הדרך הכי קלה להרוויח מאמנות
ולהיות עיתונאית
ככה תוכלי לממש את האהבה שלך לכתיבה
אם את אוהבת לצייר תוכלי ללמוד אומנות ואז ללמוד הוראה ולהיות מורה לאמנות, כי רק ככה זו הדרך הכי קלה להרוויח מאמנות
באותו הנושא: