4 תשובות
מבינה אותך..רציתי לצבוע לוורוד אז חברה שלי באה לי ביציאה "מה את לסבית" אבל אל תשימי על מה שאומרים לך העיקר שאת אוהבת.
אין ממה להיעלב בכלל. זה כמו שיגידו "מה את הטרו??" מה מעליב בזה כולה נטייה מינית
אל תתייחסי. איזה שטויות... תעשי מה שבא לך.
טוב תראי, הקשר הוא שרוב הבנות שאני מכיר שצובעות את השיער הן להטביות, ורוב הבנות הלהטביות שאני מכיר תובנות את השיער
אבל יכול להיות שזה בגלל שרוב הבנות שאני מכיר הן להטביות שצובעות את השיער בכללי
בכל מקרה, את יכולה לענות ככה:
"גם אם כן אז מה?"
"מה אתה הומופוב?"
"אני לא, לצערך (אם זאת בת)"
"לא אני פשוט לא אוהבת אותך ספציפית (אם זה בן)"
"זה סך הכל שיער!"