4 תשובות
רומנטי או דביק מדי
רומנטי, מביא פרחים, בונבוניירות, כשבני זוג רבים מי אוהב יותר... כאלה.
קיטשי כאילו נגיד לא משהו מיוחד מדי ודביק או רדוד מבחינה רומנטית נגיד להביא פרחים ולב עם שוקולג זה קיטשי זה כבר חרוש ולא מיוחד מבחינה רומנטי ודביק מדי בשביל חלק מהאנשים לא יודעת ממש איך להסביר זה מה שיצא לי
אנונימית
שואל השאלה:
זו מילת חיוב, או גנאי?
זו מילת חיוב, או גנאי?
אנונימי
באותו הנושא: