11 תשובות
מארוול כי איירונמן
dc, דמויות הרבה יותר מעניינות
מארוול,כי הם מצחיקים יותר,והסרטים הרבה יותר טובים
סרטים מארוול סדרות dc
אבל ללא ספק הדמויות של מארוול הרבה יותר טובות(לדעתי)והם גם משלבים הומור וdc יותר מדי אפל
אבל ללא ספק הדמויות של מארוול הרבה יותר טובות(לדעתי)והם גם משלבים הומור וdc יותר מדי אפל
שניהם כי אני לא יכולה להחליט.
חח ברור שמארוול. יש שם דמוייות הרבה יותר מגניבות ובכללי סדרת המארוול הרבה יותר מעניינת. dc סתם חארטה.
מארוול, יותר דמויות, סיפורי רקע עמוקים יותר גם לנבלים וגם לגיבורים, ויותר קל להתחבר אל הדמויות.
מארוול אין שאלה בכלל
מארוול
חוץ מהבאטמן הג'וקר ופלאש אין לי עניין בהם.. מחוברת יותר לרוב הדברים במארוול
חוץ מהבאטמן הג'וקר ופלאש אין לי עניין בהם.. מחוברת יותר לרוב הדברים במארוול
בקומיקס מארוול ביתרון קל בגלל מבנה המולטיוורס,למרות שלדיסי יש את ורטיגו. בסדרות דיסי ביתרון,למרות שלא ממש ראיתי של מארוול אז אני לא יכול לקבוע עד הסוף,אבל ממה שראיתי דיסי יותר טובים. בסרטים מארוול,כי דיסי מזלזלים בצופים בגלל שיש לדיסי שניים מתוך שלושת הגדולים והם פשוט דוחפים אותם לכל סרט כי הם מצפים שהגיקים הנחמדים והתמימים ילכו לכל סרט של באטמן /סופרמן.
מארוול כי אני מכורה לספיידרמן ובכללי מעדיפה את הגיבורי על שלהם