3 תשובות
לא משהו מיוחד*
אני שוטפת פנים עם סבון לפנים ךא משהו מיוחדdave לפני שאני הולכת לישון ובבוקר ולאט לאט זה עוזר.. טני שוטפת טוב כאילו וזה פשוט וזול
יש מדבקות מיוחדות בסופר פראם