6 תשובות
זה נשמע מדהים. אולי גם אני אעשה את זה
וואי כן.תהני
לכי הכי כיף לבד לפעמים לנקות את הראש
כן נשמע כיף ומרגיע
וואו זה הדבר הכי כיף בעולם לשבת לבד בים עם בירה ולשמוע מוזיקה באוזניות
כן.נשמע מרגיע וכיף. את יכולה אפילו להביא ספר.