התחברות הרשמה

הגשר פוצע...השעווה לא עוזרת... מה עושים???

1 ביוני 2018, 18:04
שיניים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
הגשר חותך לי את הלשון והשעווה לא עוזרת, מה עושים?
מותר לישון עם השעווה של הגשר?
אפשר לצחצח שניים על השעווה ששמיים על הגשר?
איך ואיפה מורחים את השעווה? *גשר*
שמתי גשר לפני כשלושה ימים ושמתי שעווה והשעווה לא עוזרת והפה שלי מלא בפציעות.. יש משחה מיוחדת שאפשר להשים?
תגידו אם אני עושה שעווה בחזה על הפיטמה, השעווה תוריד לי תפיטמה?
עשיתי היום גשר, והביאו לי שעווה כזאת ואמרו מתי שהגשר ישרוט למרוח את השעווה על החלק ששורט, ולא הבנתי איך למרוח, השעווה ממש קשה ובלתי ניתנת למריחה, מישהו יודע?
פחד מגשר בשיניים - היי, עוד פחות מחודש אני עושה גשר ואני מתה מפחד מה לעשות?
איפה אפשר לקנות את השעווה הזו לגשר? יש לי אורטודנטית רק עוד חודש והגשר עשה לי כבר 3 פצעים וכואב לי..
כבר יומיים עברו מאז השעווה בבטן ועדיין יש לי סימנים אדומים מה עושים?
איפה אפשר לקנות שעווה לגשר?