4 תשובות
חח כן קרה לי .
קרה לי... ואז קלטתי שאני טו מאץ באד ביץ בשביל להיות בקראש על מישהו שלא שם עליי אז עפתי ממנו. לול
שואל השאלה:
כול האינסטגרם-אהבת חי הניצחית
הלב שלי
חמישי עם היחידה
שמנה שלי
יפה שלי
ואם אני יוריד עוקב אז יתנתק הקשר היחידי
חחח אני פתטית רצח
אנונימית
יש לי קראש כבר שנתיים שלוש ורציתי לנסות להתחיל איתו השנה ואז גיליתי שהייתה לו חברה כמעט כל הזמן הזה.

אבל הוא עדיין הקראש שלי אני בוהה בו כמו פסיכית כל יום הוא חתיךך חח