8 תשובות
שטוח אך סמכותי ביחס לa
שואל השאלה:
בת 14
בת 14
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגדל עדיין?
אני אגדל עדיין?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
תודה רבה 3>
אנונימית
לא.
בכללי כן, לגיל 14 לא צריך יותר מזה. הכי נוח.
הו גם אני בת 14 אבל אני d
אבל אני בטוחה שעוד תגדלי צריך לדעת לאכול טוב
אבל אני בטוחה שעוד תגדלי צריך לדעת לאכול טוב
לא. חד משמעית. אחותי בת 19 והיא מידה כזאת וזה נראה מהמם.
באותו הנושא: