8 תשובות
שטוח אך סמכותי ביחס לa
שואל השאלה:
בת 14
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגדל עדיין?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
אנונימית
לא.
בכללי כן, לגיל 14 לא צריך יותר מזה. הכי נוח.
הו גם אני בת 14 אבל אני d
אבל אני בטוחה שעוד תגדלי צריך לדעת לאכול טוב
לא. חד משמעית. אחותי בת 19 והיא מידה כזאת וזה נראה מהמם.